Dubbeltrubbel

Skönt!

Kategori: Fajn

Jag fick en hel del bra reflektioner på mitt förra inlägg i en facebookgrupp där jag delade inlägget. Det är skönt att det finns sociala medier och möjligheter att få hjälp av så många kunniga personer.

Igår var en riktig tråkdag, jag kom hem sent och gick en liten koppelpromenad innan jag faktiskt somnade i soffan! (det händer ADLRIG) Så i morse var det en ruskigt pigg valp som började röja i sängen.
Jag är inte helt trygg med att släppa lillfjuttan lös i beckmörkret, så jag bestämde mej för att träna ur lite energi istället för att gå en koppelpromenad där hon inte får röja runt.
Så vid halv 6 imorse tände jag 1000w lampan som står i trägården och tränade ett pass på 20min. Byteslek, fasthållande av apport, komma med leksak och lite target hann vi med.

Bra start på dagen!
Kommentera inlägget här: